Zakup i dostawa zbiorów do biblioteki w 2024 r., w tym książek, książek mówionych na CD i gier planszowych. Zakup w 2024 r. zdalnego dostępu do nowości wydawniczych w formie publikacji elektronicznych.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. Zamawiający Miejska Biblioteka Publiczna w Kędzierzynie-Koźlu zaprasza do złożenia oferty na:
1) Zakup i dostawę zbiorów do biblioteki w 2024 r., w tym książek, książek mówionych na CD i
gier planszowych.
2) Zakup w 2024 r. zdalnego dostępu do nowości wydawniczych w formie publikacji
elektronicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Sukcesywna dostawa w 2024 r. do Miejskiej Biblioteki Publicznej książek (nowości i
wznowień) z zakresu literatury pięknej dla dorosłych, literatury pięknej dla dzieci i młodzieży,
literatury naukowej i popularnonaukowej, gier planszowych i książek mówionych (CD),
zwanych dalej „zbiorami”.
2) Zdalny dostęp w 2024 r. do nowości wydawniczych w formie publikacji elektronicznych tj.
ebooków i audiobooków.
2.1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
2.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych dla danej części
postępowania. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia: Sukcesywna dostawa zbiorów oraz zapewnienie usługi zdalnego
dostępu od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.
3.1 Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia zbiorów w terminie 48 godzin od otrzymania
zamówienia.
3.2 Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia usługi zdalnego dostępu w terminie 48 godzin od
otrzymania zamówienia.
4. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu zbiorów / uruchomienia
usługi zdalnego dostępu.
5. Termin związania ofertą:
5.1 Dostawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty jej złożenia.
5.2 Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania
oferty, na oznaczony okres.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres
gromadzenie1@mbpkk.pl , faksem na nr 77 4823742, poczty, kuriera lub dostarczona osobiście
na adres: Miejska Biblioteka Publiczna, Rynek 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle (Sekretariat, III p.) –
do dnia 23 stycznia 2024 r. do godz. 12.00.
7. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Miejskiej Biblioteki
Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu lub na podany wyżej adres poczty elektronicznej.
8. Termin otwarcia ofert: 24 stycznia 2024 r.
9. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert.
9.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą wielkością rabatów od cen
detalicznych netto %.
9.2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert oraz wezwać Dostawcę do uzupełnienia niekompletnych ofert, a w
przypadku, ich nieuzupełnienia w wyznaczonym terminie, ma prawo ofertę odrzucić.
10. Warunki płatności: Zapłata faktury przez Zamawiającego nastąpi do 14 dni od daty otrzymania
faktury.
11. Osoba upoważniona do kontaktu z dostawcami: Grażyna Zielińska, Kierownik Działu
Gromadzenia Opracowania i Selekcji Zbiorów oraz Instruktażu, tel./fax 77-482 37 80 ;
e-mail: gromadzenie1@mbpkk.pl.
12. Sposób przygotowania oferty:
12.1 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (oryginał lub skan podpisanych oświadczeń),
w języku polskim.
12.1 Oferta powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
gromadzenie1@mbpkk.pl , faksem na nr 77 4823742, poczty, kuriera lub dostarczona
osobiście na adres wskazany w pkt. 6 zapytania ofertowego.
12.2 Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego pn. Formularz
ofertowy.
12.3 Oferta oraz wszystkie wymagane oświadczenia Dostawcy muszą być podpisane w sposób
pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą (np. czytelnie lub parafowane i opatrzone
imienną pieczęcią), przez osobę upoważnioną do reprezentacji Dostawcy zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika
z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne
pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać
uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, np. do podpisania oferty .
12.4 Kompletna oferta powinna zawierać:
- Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do
zaproszenia. W przypadku zaproponowania rozwiązań (produktów) równoważnych
obowiązkowo do oferty załączyć należy wykaz urządzeń, produktów równoważnych.
Dostawca zobowiązany jest do udowodnienia równoważności.
- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów
i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie
z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania o udzielenia zamówienia, o
którym mowa w pkt 1, bez wybory najkorzystniejszej oferty.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości negocjacji złożonych ofert.