artykuł nr 1

Zakup i dostawa zbiorów do biblioteki w 2023 r., w tym książek, książek mówionych na CD i gier planszowych. Zakup w 2023 r. zdalnego dostępu do nowości wydawniczych w formie publikacji elektronicznych.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Miejska Biblioteka Publiczna w Kędzierzynie-Koźlu zaprasza do złożenia oferty na:

1) Zakup i dostawę zbiorów do biblioteki w 2023 r., w tym książek, książek mówionych na CD i gier planszowych.

2) Zakup w 2023 r. zdalnego dostępu do nowości wydawniczych w formie publikacji elektronicznych. 

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1) Sukcesywna dostawa w 2023 r. do Miejskiej Biblioteki Publicznej książek (nowości i wznowień) z zakresu literatury pięknej dla dorosłych, literatury pięknej dla dzieci i młodzieży, literatury naukowej i popularnonaukowej, gier planszowych i książek mówionych (CD);

2) Zdalny dostęp w 2023 r. do nowości wydawniczych w formie publikacji elektronicznych tj. ebooków i audiobooków.

2.1 Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

2.2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych dla danej części postępowania. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia.  

3. Termin realizacji zamówienia: Sukcesywna dostawa oraz zapewnienie usługi zdalnego dostępu od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2023 r.

3.1 Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia zbiorów w terminie 48 godzin od otrzymania zamówienia.

3.2 Dostawca zobowiązuje się do zapewnienia usługi zdalnego dostępu w terminie 48 godzin od otrzymania zamówienia.

4. Okres gwarancji: 12 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu zbiorów / uruchomienia usługi zdalnego dostępu.

5. Termin związania ofertą:

5.1 Dostawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty jej złożenia.

5.2 Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, na oznaczony okres.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres gromadzenie1@mbpkk.pl , faksem na nr 77 4823742, poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres:  Miejska Biblioteka Publiczna, Rynek 3, 47-200 Kędzierzyn-Koźle (Sekretariat, III p.) – do dnia 31.01.2023 r. do godz. 12.00.

7. O terminie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kędzierzynie-Koźlu lub na podany wyżej adres poczty elektronicznej.

8. Termin otwarcia ofert: 01.02.2023 r.

9. Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert.

9.1 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą wielkością rabatów od cen

detalicznych netto %.

9.2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wezwać Dostawcę do uzupełnienia niekompletnych ofert, a w przypadku, ich nieuzupełnienia w wyznaczonym terminie, ma prawo ofertę odrzucić.

10. Warunki płatności: Zapłata faktury przez Zamawiającego nastąpi do 14 dni od daty otrzymania faktury.

11. Osoba upoważniona do kontaktu z dostawcami: Grażyna Zielińska, Kierownik Działu Gromadzenia Opracowania i Selekcji Zbiorów oraz Instruktażu, tel./fax 77-482 37 80 ; e-mail: gromadzenie1@mbpkk.pl.

12. Sposób przygotowania oferty:

12.1 Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (oryginał lub skan podpisanych oświadczeń), w  języku polskim.

12.2 Oferta powinna zostać przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gromadzenie1@mbpkk.pl , faksem na nr 77 4823742, poczty, kuriera lub dostarczona osobiście  na adres wskazany w pkt. 6 zapytania ofertowego.  

12.3 Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego pn. Formularz ofertowy.

12.4 Oferta oraz wszystkie wymagane oświadczenia Dostawcy muszą być podpisane w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą (np. czytelnie lub parafowane i opatrzone imienną pieczęcią), przez osobę upoważnioną do reprezentacji Dostawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, np. do podpisania oferty.

12.5 Kompletna oferta powinna zawierać:

- Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zaproszenia. W przypadku zaproponowania rozwiązań (produktów) równoważnych obowiązkowo do oferty załączyć należy wykaz urządzeń, produktów  równoważnych. Dostawca  zobowiązany jest do udowodnienia równoważności.

- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybory najkorzystniejszej oferty.

14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości negocjacji złożonych ofert.